De domme, dove consument

Het hedendaagse marketingbeleid in Nederland laat me bij de ervaring ervan niet ontkomen aan het gevoel van onbeholpenheid. De relatie met klanten kan schijnbaar niet bot genoeg en lijkt alleen te gaan om prijsvechten. Gemeend wordt dat het bedrijfsleven zich alleen nog over kan geven aan het zo luid mogelijk uitschreeuwen van niet te missen buitenkansen.

Dat dit niet hoeft en nauwelijks rendeert is inmiddels in de USA langer bekend. Daar hoef je bij een bedrijf niet met zoiets aan te komen omdat het wordt beschouwd als toeterreclame, een manier van klantcontact die zelden past in hun vaak dure marketingstrategieën. In het land waar m

Dinsdag 19 augustus 2014

Een open aanval op het lelijke woord

Voor de mensen met een gevoel voor humor en een gezonde afkeer van verhullend, krom, fout of simpelweg lelijk taalgebruik is er nu een platform die het vlees op tafel legt. Het platform heet funkydutch.nlen staat bol van de lelijke woorden en bemoedigend commentaar om steun te bieden aan mensen die onze afkeer van dit woordgebruik delen.

Laat uzelf verassen door de speelse besturing van de website, bekijk wat de populairste lelijke woorden zijn of laat ons weten wat u een lelijk woord vindt en waarom.
Laat u niet uit het veld slaan door het onbegrijpelijke gebrabbel van uw meerdere, leer wat hij u te vertell

Zaterdag 11 januari 2014

Goed onderzoek is goud waard

Ruim 15 jaar is het internet mijn speeltuin en mijn respect voor de kunst van het maken van kwalitatieve en aansprekende inhoud op het internet is alleen maar groter geworden. In de loop der tijd is er veel veranderd. Veel boeken zijn geschreven over de toepassing van deze eeuwenoude kunst in de nieuwe media. Inhoud is big business geworden, getuige de vele magazines die exclusief op het web te lezen zijn. Zij hebben slim gebruik gemaakt van deze kennis en zo hun plaats verworven op het internet.

Maandag 2 december 2013

Optimaal rendement van uw website

Een website is een investering die zichzelf moet terugverdienen. Deze verdiensten komen voort uit de voortdurende commerciële activiteiten van uw website. Activiteiten zoals een webwinkel of winkelwagen, zoekmachine-optimalisatie (SEO) en webdesign zijn voorbeelden van zo'n voortdurende commerciële activiteit. Een optimaal rendement van uw website bereikt u door deze activiteiten te verbeteren en waar mogelijk uit te breiden. Maar hoe weet u of verbetering mogelijk is en hoe weet u of uitbreiding wenselijk is?

Maandag 19 augustus 2013

Beheers de context, win de klant

Het alledaagse leven is steeds meer met het internet verwoven dankzij vernuftige toepassingen en radicale vernieuwingen in de technologie. In de praktijk is dat het duidelijkst zichtbaar aan het steeds toenemende gebruik van smartphones in Nederland. De komst van deze wonderlijke gadgets brengt echter wel een complicatie met zich mee, namelijk de diversiteit van de context waarin mensen van het internet gebruik maken wordt groter.

Zaterdag 15 december 2012

Home Blog

Uw website op basis van de webrichtlijnen

Het maken van een toegankelijke website die voldoet aan de webrichtlijnen vereist een uitgebreide kennis van zaken omtrent webdesign. Door onze ervaring kunnen we met trots zeggen dat wij uw website kunnen laten voldoen aan Groot W3C logo met 2 kleine Drempelvrij vignetten rechtsonder op de voorgrond deze strenge normen. Uw voordelen: Een toegankelijke website is beter vindbaar in zoekmachines, u bereikt meer mensen, uw website werkt voor iedereen, u bespaart kosten, u toont uw sociale betrokkenheid en uw klanten zijn tevreden.
Lees meer over de voordelen van webrichtlijnen op www.webrichtlijnen.nl

+31(0)495 78 52 27

info@biggee.nl
Biggee Internet Producties
Houtsnip 5
6026 EX Maarheeze

ons inhuren

Hoofdmenu

Homepage Biggee Internet Producties