Optimaal rendement van uw website

Een website is een investering die zichzelf moet terugverdienen. Deze verdiensten komen voort uit de voortdurende commerciële activiteiten van uw website. Activiteiten zoals een webwinkel of winkelwagen, zoekmachine-optimalisatie ( SEO) en webdesign zijn voorbeelden van zo'n voortdurende commerciële activiteit. Een optimaal rendement van uw website bereikt u door deze activiteiten te verbeteren en waar mogelijk uit te breiden. Maar hoe weet u of verbetering mogelijk is en hoe weet u of uitbreiding wenselijk is?

Om de noodzaak van verbetering of uitbreiding te kunnen achterhalen hebben wij voor u een eenvoudig schema gemaakt. In dit schema hebben we alle mogelijke commerciële activiteiten onderverdeeld in 3 groepen die een ondernemer aanspreken. Met behulp van de doelstellingen in deze groepen kunt u achterhalen hoe wij uw website kunnen verbeteren of uitbreiden. Het voldoen aan alle doelstellingen levert u een optimaal rendement van uw website.

Bekendheid

Wordt uw kern-bedrijfsactiviteit goed gekoppeld aan uw website?
doelstelling: Uw bedrijf is prominent aanwezig in de zoekresultaten bij een zoekopdracht naar uw kern-bedrijfsactiviteit(en). Zo weten mensen wie u bent en waar u voor staat.
middelen: Zoekmachine-optimalisatie van uw website.

Overtuigen

Heeft uw website de kracht de bezoeker overtuigen van de kwaliteiten, voordelen en waarden die uw bedrijf te bieden heeft?
doelstellingen:

  • Bezoekers maken direct kennis met uw core business en waarmee u zich onderscheid.
  • Bezoekers krijgen snel vertrouwen uw bedrijf.
  • Bezoekers weten waar ze als klant bij uw bedrijf aan toe zijn en zien direct de voordelen.
  • Bezoekers vinden uw bedrijf aardig/prettig, ze kunnen zich met uw bedrijf identificeren.

middelen: Grafisch/interactie design, digitaal cureren, tekstschrijven, redigeren.

Actie

Maakt u het de bezoeker gemakkelijk om aan zijn/haar interesse gevolg te geven?
doelstelling:

  • Bezoekers kunnen bij binnenkomst met één klik in de webwinkel terechtkomen.
  • Dankzij een 'intelligent' en transparant bestelsysteem leert de klant zijn opties kennen.
  • Prijzen zijn (als dit mogelijk is) bekend voordat het in de winkelwagen geplaatst word.

middelen: Bestelsysteem, webwinkel.

Maandag 19 augustus 2013

Home Blog Optimaal rendement van uw website

Uw website op basis van de webrichtlijnen

Het maken van een toegankelijke website die voldoet aan de webrichtlijnen vereist een uitgebreide kennis van zaken omtrent webdesign. Door onze ervaring kunnen we met trots zeggen dat wij uw website kunnen laten voldoen aan Groot W3C logo met 2 kleine Drempelvrij vignetten rechtsonder op de voorgrond deze strenge normen. Uw voordelen: Een toegankelijke website is beter vindbaar in zoekmachines, u bereikt meer mensen, uw website werkt voor iedereen, u bespaart kosten, u toont uw sociale betrokkenheid en uw klanten zijn tevreden.
Lees meer over de voordelen van webrichtlijnen op www.webrichtlijnen.nl

+31(0)495 78 52 27

info@biggee.nl
Biggee Internet Producties
Houtsnip 5
6026 EX Maarheeze

ons inhuren

Hoofdmenu

Homepage Biggee Internet Producties