Optimaal rendement van uw website

Een website is een investering die zichzelf moet terugverdienen. Deze verdiensten komen voort uit de voortdurende commerciële activiteiten van uw website. Activiteiten zoals een webwinkel of winkelwagen, zoekmachine-optimalisatie ( SEO) en webdesign zijn voorbeelden van zo'n voortdurende commerciële activiteit. Een optimaal rendement van uw website bereikt u door deze activiteiten te verbeteren en waar mogelijk uit te breiden. Maar hoe weet u of verbetering mogelijk is en hoe weet u of uitbreiding wenselijk is?

Om de noodzaak van verbetering of uitbreiding te kunnen achterhalen hebben wij voor u een eenvoudig schema gemaakt. In dit schema hebben we alle mogelijke commerciële activiteiten onderverdeeld in 3 groepen die een ondernemer aanspreken. Met behulp van de doelstellingen in deze groepen kunt u achterhalen hoe wij uw website kunnen verbeteren of uitbreiden. Het voldoen aan alle doelstellingen levert u een optimaal rendement van uw website.

Bekendheid

Wordt uw kern-bedrijfsactiviteit goed gekoppeld aan uw website?
doelstelling: Uw bedrijf is prominent aanwezig in de zoekresultaten bij een zoekopdracht naar uw kern-bedrijfsactiviteit(en). Zo weten mensen wie u bent en waar u voor staat.
middelen: Zoekmachine-optimalisatie van uw website.

Overtuigen

Heeft uw website de kracht de bezoeker overtuigen van de kwaliteiten, voordelen en waarden die uw bedrijf te bieden heeft?
doelstellingen:

  • Bezoekers maken direct kennis met uw core business en waarmee u zich onderscheid.
  • Bezoekers krijgen snel vertrouwen uw bedrijf.
  • Bezoekers weten waar ze als klant bij uw bedrijf aan toe zijn en zien direct de voordelen.
  • Bezoekers vinden uw bedrijf aardig/prettig, ze kunnen zich met uw bedrijf identificeren.

middelen: Grafisch/interactie design, digitaal cureren, tekstschrijven, redigeren.

Actie

Maakt u het de bezoeker gemakkelijk om aan zijn/haar interesse gevolg te geven?
doelstelling:

  • Bezoekers kunnen bij binnenkomst met één klik in de webwinkel terechtkomen.
  • Dankzij een 'intelligent' en transparant bestelsysteem leert de klant zijn opties kennen.
  • Prijzen zijn (als dit mogelijk is) bekend voordat het in de winkelwagen geplaatst word.

middelen: Bestelsysteem, webwinkel.

Maandag 19 augustus 2013

Home Blog Optimaal rendement van uw website

Inhoudelijke optimalisatie

Een grote hoefijzermagneet - open kant naar boven

Goede inhoud wordt gedoseerd en op de juiste volgorde aan de bezoeker getoond zonder dat besturing of design hiervan de aandacht afleidt. Inhoudelijke optimalisatie is hierdoor een multidisciplinaire taak die dient om bezoekers ertoe te bewegen zich verder te verdiepen in uw website.
Win de interesse van uw doelgroep en hou hun interesse gaande met inhoudelijke optimalisatie.

+31(0)495 78 52 27

info@biggee.nl
Biggee Internet Producties
Houtsnip 5
6026 EX Maarheeze

ons inhuren

Hoofdmenu

Homepage Biggee Internet Producties